divendres, 12 de juny del 2009

¿Perquè indigna el traspàs del Cristiano Ronaldo?

Vagi per endavant que jo sempre he sigut partidari del fitxatge del portugués pel Mandril. Tinc una relació molt particular amb el club blanc i sempre vull que tingui els jugadors més rabiosos en plantilla per a poder repugnar-los a gust. Els Casillas fan molt de mal al meu antimadridisme perquè m'impedeixen detestar amb escreix il.limitat. Per això tampoc em van fer especial gràcia les incorporacions de Manuel Pellegrini i Kakà, que donen un perfil baix d'odiabilitat. A mi dona'm Hugos Sanchezes, Fernandos Hierros, Sergios Ramos, Pepes, Gutis i Cristianos Ronaldos, que aquests sí que han nascut per jugar al Reïal Mandril.

Dit això, és al carrer una repulsa generalitzada cap als últims fitxatges merengons amb l'excusa de les xifres indecents que s'estan pagant. Però aquesta actitud resulta francament fàcil de desarmar per a un madridista mínimament lúcid com per esgrimir les paraules 'enveja' i 'por' en una mateixa frase (no fa falta que sigui subordinada). I no ens enganyem, moltes d'aquestes acusacions amaguen uns calçotets amarats de suor i algún que altre llepet. A mi, en canvi, el que m'enceta la bossa escrotal d'aquests dos fitxatges (i el del Villa, que és al caure) són altres coses:

- Que les entitats financeres concedeixin un crèdit de 300 milions d'euros a l'ésser superior per a que pugui jugar a ser la portera de Núñez mentres es neguen a donar crèdits a la resta de ciutadans. Les mateixes entitats financeres que no fa gaire van rebre una injecció de liquiditat per part del senyor Zapatero. Ja vaig donar la meva opinió sobre la crisi, però que a sobre hagi de pagar els fitxatges del Mandril amb els meus impostos em posa la bilis a una temperatura que s'hi podrien fregir croquetes.

- Que una d'aquestes entitats, si no és l'única, sigui La Caixa, aquest gran pilar de la identitat nacional de Catalunya. Diu que s'estan creant grups al Facebook per protestar davant d'aquest fet. Tan de bo no prosperin gaire i la protesta acabi mutant en una revolta social on la gent, armada amb bateries de cuina del Dipòsit Estrella, rebenti amb les seves pròpies mans sucursal rere sucursal. I que ningú es faci el sorprès, que el botiflerisme de l'imperi del senyor Fainé es podia comprovar fent una sola ullada als patrocinadors de la Roja.

- Que amb la mà de calers que va repartint el Tito Floren arreu d'Europa el Manchester ja tingui prous diners com per fitxar al Franck Ribery i pagar-li al jugador les 2.574 operacions que necessita la seva cara fins a deixar-lo igualet al David Beckham.

O sigui, que si heu d'anar plorant pel món a tot merengón que se us creui pel davant procureu utilitzar arguments sòlids i no excuses de merda com "mig món morint de gana i el Madrit gastant-se això en futbolistes". Però, sobretot, absteniu-vos de fer el ridícul com en Joan Herrera.

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Tot el debat s'acabaria de cop si al Bilbado encara hi jugués Andoni Goikoetxea.

http://www.youtube.com/watch?v=N8_JYHtvTS8

Pam! un centenar de milions d'euros a cagar.

I sí, a La Caixa ja l'hauríem d'haver cremat fa temps. Fills de puta.

bule ha dit...

trankils...guti li fotrà un tiro al cap emportat per la ràbia i l'enveja

sr. Manel ha dit...

A mi no m'indigna el traspàs del gitano ni del kaka (de la vaca). Segueixen sent millor en Lionel Messi i l'Andresín Iniesta respectivament! L'any que ve sextete (lliga, copa, cahampions, les supercopes i el mundialitu!

Unknown ha dit...

A vosté li mola perque és més fàcil odiar-los tots junts que si estan diversificats.

Jo crec que ha perdut el temps pensant i escribint aquest llaaaaaaaaaaaaaaaarg post.
La fotografia que ha posat ho diu tot.

Valero Sanmartí ha dit...

Comparteixo amb vostè que Casillas, amb alguna guspira de mosèstia, fa molt de mal a l'antimandrilisme.

D'altra banda, a mi el que m'indigna és el canvi de llenguatge emprat per la premsa de Madriz i que aquí estem seguint sense qüestionar-nos. No senyor, no són estrelles el que fitxa tito Floren, que són Galàctics. Amb un Barça dèbil, el galactisme encara va funcionar, però tinc la intuïció que aquest any el projecte s'esfondrarà a la primera de canvi. Si Cristiano ja és un putero i un deixat abans d'arribar a la capital del reino!

guacasummix ha dit...

Jaume Casals.
Aquest jugador és el clàssic prepotent que encaixa amb el Mandril.Sens dubte és un bon jugador,i el que es paga per ell és un reflexa que en Floren te influències més que dubtoses.País de corrupció i de aplaudiments falsos

Què t'anava a dir ha dit...

Jo li agraïria encarecidament que publiqui un altre post com més aviat millor. El tinc linkat al meu blog amb un gadget de blogger que m'ensenya en petit les imatges dels darrers posts. I en aquests moments apareix en el MEU blog el jeto d'aquest marica.
Prohibit tammateix que poseu una foto de la Paris Hilton.

Markutis ha dit...

@Pere Llufa: Ja no es fan centrals com els d'abans. És recordar Martagón o Juanma López i se'm cau una llagrimeta.

@bule: Lo màxim que farà el Guti és canviar-se el pentinat i tenyir-se els cabells per semblar-se al gitano. El convido a que faci una petita investigació de com portava el cap Guti abans i després que vingués Redondo al Madrit i com el portava abans i després del fitxatje de Beckham.

@Sr. Manel: Això és el de menys. L'únic que s'ha de fer és no perdre la oportunitat de tenir-los acollonits tot l'any amb la possibilitat de jugar una altre final de Champions al Bernabeu.

@Kashna: A vostè també li han sobrat frases per acabar dient que el tema no li apassiona.

@Valero: Mitja lliga depèn de que el Cristiano es porti la Paris Hilton cap a Madrit.

@guacasummix: Fixi's si en té d'influències en Floren que fins i tot és el meu jefe. Verídic. Només fins al setembre, per això.

Què t'anava a dir: Concedit. Li agrada més en Maldini?