diumenge, 6 de setembre del 2009

La barba

Els gordos ens deixem barba per amagar la papada i estilitzar la cara en la mesura de l'humanament possible.

Els lletjos es deixen barba i amb una mica de sort fins i tot els troben guapos.

Als Estats Units, al Pau Gasol ningú li feia ni puto cas fins que es va deixar barba. Ara és una estrella mediàtica.

Per superar un any pèsim en el que s'ha separat de la nòvia i a més ha perdut autoestima després d'encaixar 6 gols del Barça al Bernabéu i protagonitzar determinades campanyes publicitàries, l'Iker Casillas s'ha deixat barba per no sentir-se mai més segundo.

Els actors, quan assoleixen un cert estatus a la professió sempre es deixen créixer la barba per augmentar el seu poder escènic.

Aleshores, si hem quedat en que la barba confereix seguretat, poder, notorietat, masculinitat i saviesa... Em podeu explicar aixó, siusplau?

10 comentaris:

Comunicadora P.L ha dit...

Tota regla té les seves escepcions.

Però a més, sense barba, aquest home encara faria pinta de més incompetent.

bule ha dit...

ara em preocupa si la meva barba és resultat del sobrepès, de la meva cara estranya o d'esportista fracassat

Á.M. ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Á.M. ha dit...

http://www.picdumps.com/picdumps-stars-mit-und-ohne-bart-3459.htm

S'està estenent perillosament. Jo ara mateix en porto...però perque fa una setmana que no m'afeito.

Modgi ha dit...

El mongolisme d'en rajoy és evident fins i tot amb barba. De fet, per no semblar monguer hauria de deixar que el pèl li cobrís tota la cara. Al menys així semblaria un gos de tura.

El senyor gerent ha dit...

Això no és una barba... això és una disfressa per tal que quant es tiri de la manta, ningú el conegui.

Lo dicho!!

Pare Bukkàkez ha dit...

Al seguit d'imatges del link del senyor Brandon, esperava trobar-me a Isabel Pantoja, però no.

S'ha oblidat del que ens intentem deixar barba per semblar més grans. Llàstima que el què jo denomino barba no són més que quatre pèls mal repartits que no ajuden en cap de les funcions que vostè ha dit.

I parlant de senyors amb barba, aquí li deixo un par de links que potser no ha descobert encara sobre ELL:
http://www.youtube.com/watch?v=ea_Zli-aYO8
http://www.myspace.com/rapsolokaseo

Agnès Setrill. ha dit...

Sublim la descripció de l'últim personatge.
Tot lo demés també!

sr. Manel ha dit...

També estan els que la porten per semblar adults. ÉS que jo tinc cara de puber, i amb 4 pèls em crec més gran...

Markutis ha dit...

@Comunicadora: No m'agradaría morir-me sense veure la cara del Rajoy sense barba, doncs.

@bule: A la foto se'l veu molt jovial.

@Brandon: Tú no esculls a la barba, la barba t'escull a tú.

@Modgi: Tota la raó. Una cara completament coberta de pèl el faría molt més bufó. Fixi's en els eewoks, lo lletjos que són i hi ha gent que els troba monos.

@El senyor gerent: Em temo que el senyor Rajoy l'anonimat el té assegurat.

@Pare Bukkàkez i Sr. Manel: A afeitar-se s'ha dit. Com més es talla la gespa, més forta creix. Jo fins als 22 anys em podía treure el borrissol amb una goma d'esborrar.

@Agnès: S'ha de reconèixer que la última foto és impagable. Es descriu sola.