dimecres, 6 de maig del 2009

Born to be white


Primer de tot, vull disculpar-me amb els que il.lusionats pel títol esperaven llegir una proclama sobre la puresa de la raça. En segon lloc, advertir als meus lectors anti-futboleros (i no miro a ningú, Josep) que ja poden deixar de llegir aquesta entrada. A menys de 5 hores per a una semifinal de Champions i a aquestes alçades de la temporada no espereu gaire més de mi.

Dit això, avui parlaré del blanc merengue perquè els últims dies s'ha produit una estranya paradoxa espai-temporal que fa que a Madrit el dissabte 2 de maig no hagi existit mai. I mira que era el día de la seva comunitat. Me'n vaig adonar quan dilluns vaig engegar la televisió frisós per gaudir amb la secció esportiva dels informatius estatals i em vaig trobar que només parlaven d'un senyor que es diu Florentino Pérez. Tot molt sospitós.

Preocupat pels nostres veïns mesetaris he investigat l'orígen d'aquesta amnèsia col.lectiva i adoració incondicional cap a l'ésser superior i us poc avançar que ja he pogut descartar amb alleujament la possibilitat d'una macrosecta perillosa. En realitat, el tal Florentino és un vell conegut que ja en el seu día va popularitzar frases com "Zidane ha nacido para jugar en el Real Madrid". I com en el fons em sento culpable perquè tot va començar amb el 2 a 6 i els veig molt enfonsats, he decidit contribuir a que tornin a ser el que eren. Aquí deixo les meves propostes de gent que definitivament ha nascut per estar al Reïal Mandril. Apunta, Roncero:


Per un rival digne. Per la conservació dels valors històrics del Mandril. Perquè no es pot perdre així com així l'herència d'Hugo Sánchez, Míchel o Fernando Hierro. Fícha'ls Florentino.

17 comentaris:

Josep ha dit...

per emulsions:el Barça és el millor equip de la lliga espanyola i de la Xampinyons Lic. Si els agnòstics futboleros (com jo) gaudim veient-lo és per algun motiu

per il·lusions:pot fer un triplet històric, o ho pot perdre tot en l'últim moment. En tot cas haurà demostrat que sap jugar bé i donar espectacle.

per ablucions:en tot cas, pel bé de l'esport i del país, desitjo que s'acabi el nyunyisme i es morin (o es facin paricus) els tribuneros. Prou anar a l'estadi a patir! Prou de gaudir més amb les derrotes injustes que amb les victòries per la mínima

... ha dit...

Hòstia, l'Zlatan també ha de ser merengu? mira que en té pinta però no el voldria veure de blanquet... :D

Murphy ha dit...

De moment l'Ibrahimovic les filigranes fa al Mini Estadi. Premonició? Desitjos ocults? El selecte gremi de la prostitució a casa nostra fa que els publicistes de Nike els agradi més rodar a Barcelona?
Reflexionem-hi siusplau, reflexionem-hi.

Unknown ha dit...

Què ho fa que la majoria de persones "normals" amb només quinze dies en nòmina al Madrit ja se'ls posa cara de fills de puta i quillo d'extrarradi?

Per cert, el pentinat de principe de bekelar i la cinta va amb el contracte?

... ha dit...

L'altre dia ho comentavem a casa senyor Llufa... s'ha de ser un quillo amb cara de gilipolles, cabell llarg i cinta al cabell per entrar al madriz? o t'hi tornes un cop dins? Fem una enquesta!

Anònim ha dit...

Tal i com em va passar ahir, he publicat el comentari però veig que no surt. Sort que, a diferència d'ahir, aquest d'avui era curt: Amb una sola però explícita paraula n'hi ha prou:

FELICITATS!!!

... ha dit...

M'he cagat a sobre de la tensió i el posterior alleujament pel gol de l'Iniesta... he deixat el laboratori atufat i relliscós... però el Barça es mereix això i més oi? :D

Josep ha dit...

Albert, Jo duc grenyes, i a les set del matí tinc una cara de gilipolles espectacular.

Per cert, avui he gaudit de bon futbol. I del plaer de profetitzar "en l'últim moment ens classifiquem". Pel que sembla, hi ha locutors de ràdio que han profetitzat el mateix. Hi ha guionistes al futbol?

... ha dit...

Josep, és la cinta el quit de la qüestió.. la puta i maleïda cinta... :D

Unknown ha dit...

mira que a mi el futbol me la suava bastant... Però aquest any la febre del barça ha arrelat en força fins i tot en una terra àrida com era jo.

(sembla mentida que pugui ser tant poètica i cursi després d'haver dormit només quasi 6 h hores i estar en peu des de les 6 del matí...)


INIEEEEESTAAAAAAAAAAAAAAAAA ETS LO PUTO CRAAAAAAAAAAAAACK!!!!!

Josep ha dit...

Albert, uf, em quedo més tranquil. Jo acostumo a recollir-me les grenyes amb una goma fent una cua estil Steven Seagal.

Un amant de la natura i el folklore, l' Steven Seagal.

Modgi ha dit...

Aaaai, quin dis-guus!

sr. Manel ha dit...

Alerta! Em jugo un ou a què veurem un català a la Casa Blanca... "Sex" Fabregas. I ja que estem, em jugo l'altre ou a què l'entrenador no serà "Murinho"... Recordi que Valdano serà director tècnic!

Ramon ha dit...

Què fàcil és veure la palla a l'ull aliè. Doncs com l'autor, jo també estava frisós per veure, en aquest cas, després del 1 a 2 de l'últim derby, el resum que fa TV3 després de cada partit. Bé, de cada partit no, aquest dia, vés per on, no n'hi va haber. Curiós, no?. Potser l'únic que van fer les televisions estatals, després del 2 a 6, va ser copiar la mateixa estrategia de "la nostra". A més, quines coses eh?, per poder veure les imatges del sensacional arbitratge de dimecres passat no vaig tenir més remei que posar els canals estatals. Ni piu en els catalans. Però no ho veieu que vosaltres foteu el mateix?. Déu m'en guard que el mateix arbitrage l'hagéssiu tingut en contra.

Markutis ha dit...

Ramon, deu ser que vostè no mira el Hattrick Espanyol. A més, aquest partit del que vostè parla va tenir només 5 o 6 minuts de futbòl´com per fer un resum més llarg. Si TV3 fos justa de debò donaria més cobertura a l'actualitat del Reïal Mandril, que té molts més afeccionats a Catalunya que l'Espanyol (de fet, en comparteixen uns quants).

Dóni les gràcies a la Moreneta que igual se salven aquesta temporada i deixi-ho estar, que les reivindicacions dels pericos ja me les conec de memòria i sembla ben bé que siguin de copy/paste.

Anònim ha dit...

Si tant mires TV3, sabràs que el "hattrick Espanyol" el donen els Diumenges, i crec recordar que el passat 1 a 2 es va jugar un Dissabte, no?. Però no pateixis que ja hi estem acostumats. Per tot el demés, i veïent que tires de tòpics, sense comentaris. I vinga, a veure si Dimecres podeu cantar ben fort el "campeones, campeones"

Ramon ha dit...

Perdó, l'anònim de dalt era en Ramon.