divendres, 31 de juliol del 2009

Com estàs? Dons mira que tú!

Avui tinc tants motius per enfurismar-me que literalment estic que mossego. Ara mateix, sóc una fàbrica de mocs que riute'n de la grip A. No descarto que abans d'acabar el día algú s'emporti un mastegot.

Per començar, he rebut la noticia de que el company que m'ha de rellevar el torn a la ràdio ha sol.licitat l'enèsima baixa laboral sospitosa. Un cas curiós el d'aquest noi, que sempre es lesiona o es posa malalt en vísperes de ponts i festius o quan li toca treballar a hores punta d'operació sortida o tornada. No només m'he negat a substituïr-lo sino que he improvitzat un al.legat en contra seva que faria les delícies de Judes Iscariot. Mal fet, direu alguns. I una merda! Pa' lo que me queda en el convento me cago dentro.

A continuació rebo una trucada de l'administrador de finques per preguntar-me com ha de fer per canviar el titular del telèfon del meu antic pis, que és com si et truca ta mare per preguntar quin és el día del teu aniversari. Puto incompetent! Li responc que si algun cop tinc intenció de treballar al 1004 ja li ho faré saber, però que mentrestant es busqui la vida. Acte seguit aprofito la trucada per preguntar-li quan collons em tornaran la fiança de 3.000 euros que em deuen i em respòn que la que ho havia de gestionar se n'ha anat de vacances i que fins al setembre res. Emprenyat com una mona li recordo que al contracte hi posa que si no me la paguen en un termini de 45 dies hauran de fer-ho amb recàrrec, que ja s'ho faran i li penjo el telèfon. Cinc minuts després torna a sonar i ara resulta que la meva fiança ja estava tramitada i que en un parell de dies màxim la cobraré.

Tot plegat, un 31 de juliol. Data fatídica per la previsibilitat de tots els mitjans de comunicació, que sembla que en comptes de tenir un calendari amb santoral com tothom en ténen un amb temes del día i el 31 de juliol toca parlar de cues a les carreteres encara que no n'hi hagi. I vinga a sonar el telèfon cada 5 minuts a veure si ja ha començat l'apocal.lipsi viària definitiva i poden fer sonar les trompetes de la mort del llenguatge periodístic. Fins i tot m'han trucat del Versió RAC1, que volen que entri al programa a les 4 a explicar com és la vida d'un home del trànsit. Bon día han escollit per donar-me un altaveu!

Em queda una setmana per començar les vacances, però us ben juro que les necessito.

20 comentaris:

Unknown ha dit...

Mon germà m'ha trucat per dir-me que l'estava sentint. Però no tinc ràdio a la feina :(

espero que m'expliqui amb pèls, senyals i innumerables paraules malsonants com el filldeputa del D. s'ha escaquejat aquest cop, i la seva resposta.

CusCus ha dit...

Ostres senyor Markutis,

doncs ho ha dissimulat molt bé a la ràdio. No semblava enfadat ni res. De fet, sí que semblava més distès que de costum.

... ha dit...

Com m'agrada veure que tot segueix igual per allà... només amenaçant a l'administrador s'aconsegueix que facin la feina... i els mitjans sembla que estiguin desitjant que hi hagi un accident múltiple amb 237 cotxes implicats i 47 morts (a poder ser de classe baixa i/o morillos que anaven a Marroc carregats amb els matalassos per poder fer un especial "desastre fatal a l'AP7")... oh, quin delit NO tornar per vacances..
Gaudeixi de les seves Sr. Markutis, que m'hi jugaria un pèsol a que se les ha guanyat.

Anònim ha dit...

Els seguidors d'aquest blog reclamem l'audio de l'entrevista!

... ha dit...

Secundo la moció de la iaia. Volem Markutis ya!

Anònim ha dit...

No sap com l'entenc.

Què t'anava a dir ha dit...

Una fiança de 3.000? De què? de lires turques???

Unknown ha dit...

Estimats seguidors del blog del markutis: Què mandrosos sou, és tan fàcil com baixar-se la primera hora del versió RAC 1 (la de les 16 hores) http://www.rac1.org/index.php?page_id=51.

(per cert... No t'han entès bé al final. Es cobra MOLT MENYS que els de peatge. Que quedi clar.)

Dr. Muerte ha dit...

Gràcies Srta. Kashna, sentir el Sr. Markutis m'ha posat palote morcillón.
Ja puc anar a dormir avui...

Josep ha dit...

Cercaré l'arxiu d'audio per a sentir la veu d'un home legítimament cabrejat.

Agnès Setrill. ha dit...

Gràcies KASHNA!

Sr. Markutis:

Les vacances ja són a la cantonada,... compte no s'hi doni un cop,...que passa a qualsevol!

Apa que el volem ben eixerit! Aquí i a tot arreu!

Mengi's un bon gelat en companyia, li recomano, va bé per calmar-se.

Què t'anava a dir ha dit...

Perdoneu??

El Sr Markutis és l'home del trànsit de RAC1? És el que diu que la Plaça cerdà és un cristo??

sr. Manel ha dit...

Gran, Senyor Markutis! Això de fer zooms per veure la gent treient-se burilles... Hauré de deixar el hobby per culpa seva.

Per cert, li deixo una adreça de contacte per allò que vol tirar endavant:

senyormanel@gmail.com

Modgi ha dit...

Se l'ha vist bastant relaxat, Markutis. Ara ja sabem el seu nom real. És conèixer en Batman i en Bruce Wayne, o en Pedro J. i La Vanessa la Tigresa

RUFUS ha dit...

Un dia vaig escriure l'hitoria d'un tal senyor Alvaro que va tenir una jornada similar.

Ja ho deia el profeta Chiquito de la Calzada: "un mal día lo tiene cualquiera"

Markutis ha dit...

Benvolguda Kashna: No sé si donar-li les gràcies o trencar-li les cames. Vol dir que li correspòn a vostè penjar aquesta mena d'enllaços?

A la resta: Vaig estar relaxat, oi? No se'm va veure gaire emprenyat, vaig estar moderat i no es va notar que tenia unes ganes bojes de rajar, veritat? Doncs sapigueu que per aquesta merda d'entrevista on no dic absolutament res de l'altre món m'han cridat l'atenció i m'han amonestat. Visca la política corporativa i la llibertat d'expressió!

CusCus ha dit...

Senyor Markutis i benvolguts contertualians,

necessito consell. L'altre dia, sentint l'entrevista al cotxe, la meva parella/nòvia/... (veure article del sr. Markutis al respecte del nom adequat), guiri que no entèn un borrall de cap llengua ibèrica (tot i que crec que sí que entèn el català quan començo a renegar) em va impdir sentir l'entrevista sencera en pregar apagar la ràdio al·legant que no entenia res i que les veus eren lletges (inclent-hi la seva).

La pregunta és senzilla: què he de fer?

Markutis ha dit...

@CusCus: Està bona? Doncs dongui-li la raó i folli-se-la tant com pugui o vulgui. Ja li ho agraeixo, però no trobo que la bellesa o la lletjor de la meva veu sigui un motiu per discutir amb la parenta.

CusCus ha dit...

Ep,

aquí no hem parlat de discutir amb la parenta. Jo vaig obeïr com un cadellet esperant recompensa ulterior.

Estic content de saber que vaig fer el que calia.

Unknown ha dit...

Perdó :(

M'en vaig de cara a la paret.