dimecres, 22 de juliol del 2009

Piròmans

Tinc els meus seriosos dubtes que hi hagi individuus més rotundament exterminables que els piròmans. D'entre totes les activitats humanes censurables no se me n'acut cap que sigui més inútil, perniciosa, destructiva i perversa que fer cremar boscos per diversió. No sóc sospitós de practicar un ecologisme radical, però a cada estiu que reapareixen els incendis provocats em torno més intolerant en aquest aspecte. Si tant us agrada veure bleir les coses, fills de la gran puta, sera que no hi ha llocs on podrieu desenvolupar aquesta afició generant un benefici per a la societat!

- França en general
- La seu del PSC al carrer Nicaragua una nit electoral
- Madrid, o com a mínim el Santiago Bernabéu
- La secció de DVD del Mediamarkt
- El Razzmatazz, a poder ser durant un concert de Manos de Topo
- Tots els exemplars de la bibliografia d'en César Vidal en una sola pira
- El despatx d'Oriol Grau a TV3
- La bandera espanyola
- Els radars fixes i els parquímetres de tot Catalunya
- La residència del Samuel Eto'o amb el seu representant i tota la seva puta descendència a dintre

15 comentaris:

Dr. Muerte ha dit...

El trobo especialment emprenyat avui senyor Markutis. Deu ser la calor.
Tot i així avisi'm si vol dur a terme alguna de les accions de la seva llista (de nit evidentment), que vull practicar amb la opció "fotografia nocturna de cosas ardiendo" de la meva nova i flamant càmera digital.
Ja em dirà lloc i hora.

bule ha dit...

es podría cremar la seu del diari AS

Anònim ha dit...

El nou camp de l'Espanyol.

Josep ha dit...

Aaaaahhhhh nnnsssssfffff


(estic salivant de gust)

Mori Sitges i Vilafranca ha dit...

Coma bon vilanoví la meva obligació és recomanar que es cremi Sitges durant el carnaval, però deixant de banda trivalismes locals proposo cremar la seu de ciutadans durant una assemblea.

Cordialment.

sr. Manel ha dit...

Esborri'últim punt! Que el negre ja ha dit: "Si, bwana". Aquest és l'últim acudit racista en honor de l'Etoo. Sniff, sniff...

Trebor ha dit...

França ha de cremar, sí...

Unknown ha dit...

Els impacients que es pensen que ho saben tot, tots a la foguera!

Pare Bukkàkez ha dit...

Nàpalm a tot Eivissa i Formentera. Ara, en temporada alta.
I Menorca... ves que no s'ho mereixi també...

Markutis ha dit...

Bona vil.la la seva, senyor Mori. Hi tinc familia que rubricaria amb sang la seva proposta de foc purificador. De fet, són gent capaç de matar per una discusió sobre on es fa el millor xató.

@ Manel: No canti victòria, que el negre és molt negre i encara vol cobrar una indemnització del Barça.

Unknown ha dit...

(m'ha fet recordar que potser vull que cremin Terrassa mala raça. Em deixen, e? e?)

Mori Sitges i Vilafranca ha dit...

No en tingui cap dubte Markutis, els del Vendrell, Vilafranca, Sitges i Igualada també es mereixen la foguera per atrevir-se a violar la propietat intel·lectual del xató.
El convido que vingui a Vilanova i la Geltrú el dies de carnaval si vol veure trivalismes locals en estat pur, una experiència molt recomanable.

Felicitats pel bloc

Josep ha dit...

Els bars mudarnillus de Barcelona.

sànset i utnoa ha dit...

Justament ahir vaig pensar el mateix, això de que és d'estúpids encendre un foc intensionadament. On és el plaer? Bé, imagino que haurà estat pensament de molts aquests dies.

Estem bojos...

Á.M. ha dit...

Espero que Manos de topo aviat sigui "Mancos de Topo".

Que cremin els guiris suats sense samarreta que es presenten així a tot arreu també.