dimarts, 21 de juliol del 2009

Reflexions postplatja de dimarts al migdia



On és l'amiga lletja?

- Les ties en grup estan més bones. No és només que tres noies acceptables en bikini cridin més l'atenció que una de sola, és que resulta francament difícil valorar-les individualment. Per algún estrany mecanisme perceptiu (erroni) es va generant una mena de collage mental entre els pits d'una, la carona de l'altre i el culet de la tercera que acaba conformant el retrat robot d'una femella 100% follable. Avui m'ha passat que no deixava de fixar-me en un grupet de quatre noies francament prometedores que tenia a 30 metres i després me n'he trobat a dues a les dutxes i eren més aviat normaletes. Al tornar a la tovallola me n'he adonat que a 5 metres en direcció oposada hi tenia una rossa torrant-se tota sola que els hi donava mil voltes i ni tan sols havia notat la seva presència.


- Els cholos ja no són el que eren. Entre comentari masclista i rialla ravalera ara parlen del factor de protecció solar que millor els funciona i de com cuidar-se la pell. I un altre fenòmen que ja ha deixat de ser anecdòtic per a convertir-se en la puta realitat és que ja no queden homes amb pèl al pit. Si prenem com a referència el que he vist avui la proporció és de 9 a 10 a favor de la depilació. Escandalós.


- A jutjar pel que es veu a la platja, hom diria que els estrangers que inunden la ciutat de Barcelona són caucàsics anglosaxons, escandinaus, germànics... Ni moros, ni negres, ni panxitos, ni un trist pakistanès. Una proporció ètnica d'allò més enganyosa, vaja. Des que l'Ajuntament es va posar les piles per impedir la presència massiva de venedors ambulants i massatgistes arrel d'un article a un diari francès que se'n feia ressò (sempre preocupats per l'opinió del ciutadà al consistori del senyor Hereu) ja ni orientals s'hi poden trobar. Què pretenem? Convertir la platja barcelonina en un paradís ari? En vista dels resultats a les últimes eleccions europees no m'estranyaria gens que fos una estratègia per captar un nou nínxol turístic.

9 comentaris:

bule ha dit...

doncs jo últimament només em trobo culs grossos i molta cuixa cel·lulítica.
Els homes peluts ens estem quedant en un racó de la societat

Valero Sanmartí ha dit...

Quanta raó amb això de la manca de pèl al pit. Jo al·lucino quan la gent et diu "oh, és que tal o qual mesura és impracticable aquí, perqué els canvis culturals costen anys i anys d'adaptar-se" però desprès, subnormalades com la depil·lació del pit, amb una estètica tan anticholo, s'extenen com una plaga bíblica.

Anònim ha dit...

Hi ha ajuntaments que ja han espavilat i han inventat la plaja "sense fum". No hi vaig pas mai, però em fa la impressió que ha d'estar plena de nens amariconats, pares calçasses, i mares control.ladores.

Josep ha dit...

Ho tindré en compte i NO aniré a la platja.

Si més no, de dia.

RaT ha dit...

A mi em molen els tios peluds. Al meu blog tinc una foto representativa del Bearn Power, una mica edulcorat, però si.
També em molaria haver de deixar de depilar-me les "angonals" tipus brasilera o caribeny, ja no sé el que és. Què, fa???

Unknown ha dit...

Com aprofitem els matins, eeeh? jejeje


1.- amb els tius passa igual. miri, per exemple la fotografia de tius amariconats que ha posat al mateix post. De lluny i junts, podria semblar que valen algo... Però per separat tenen cara de mònguers.

2.- A veure... no hi ha un terme mig? ni depilats i brillants com el cul d'un bebé, ni ositos com el Dueñas.

3.- Ja no hi ha xines volent fer-te un massatge, ni pakis amb llaunes i calcomaníes?? doncs si que fa temps que no vaig a la platja...

Modgi ha dit...

Amb això dels pèls al pit li ha passat com al Juanca: ha tocat os.

Jo passejo orgullós la meva pelmbrera pectoral per les platges de la geografia catalana, fent sentir als altres homes, proto-homosexuals que farien el que fos per sucar el melindro, despullats i insegurs, com nounats que acaben d'aterrar en aquest món hostil.

On anirem a parar? Gitanos que es faran les celles? A no, que ja n'hi ha.

Gargamel ha dit...

a mi que els tius es depilin el pit m'es ben igual, jo no ho penso fer, tinc massa pel per saber on acaba el pit.
Pero em puc emprenyar molt si el proper cop que m'acosti a la barceloneta no hi ha moros venent birres

Markutis ha dit...

Després d'anar a la platja del Bogatell dijous per la tarda em veig obligat a retirar la meva denúncia sobre la no presència de xineses massatgistes i moros venedors de birres.